Okładka książki Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć...

Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć...

Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374893527
EAN: 9788374893527
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 496
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
64,59 zł
Cena detaliczna: 
99,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,59

Opis produktu

W książce ""Strategy Maps"" autorzy za pomocą rzeczywistych przykładów z doświadczeń czołowych firm pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategiczne, które pozwolą organizacjom: - uprościć ich strategie i uczynić je łatwiejszymi do zrozumienia przez wszystkich pracowników, - zidentyfikować, które strategie najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu, - dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu uzyskania lepszego wpływu na końcowy wynik, - znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w zamierzeniach i odpowiednio wcześniej je skorygować.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj