Okładka książki Marketing bankowy

Marketing bankowy

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375560862
EAN: 9788375560862
oprawa: Miękka
format: 16.4x23.5cm
język: polski
liczba stron: 156
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
30,77 zł
Cena detaliczna: 
43,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68

Opis produktu

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania: Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym? Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking? Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj