Marketing biur podróży
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788325519162
EAN:
9788325519162
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE
liczba stron:
372
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
34,31 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,22 zł
Opis produktu
Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|