Marketing internetowy w turystyce
Autor:
Łucki Zbigniew
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375568332
EAN:
9788375568332
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
i strategie revenue management w hotelarstwie
format:
23,5x16,5x2 cm
język:
polski
liczba stron:
396
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
53,91 zł
Cena detaliczna:
80,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,75 zł
Opis produktu
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|