Marketing szeptany
Autor:
Mark Hughes
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-61040-04-0
EAN:
9788361040040
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
format:
15.8x23.3cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
39,24 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,14 zł
Opis produktu
Twórz porywające historie. o których warto mówić:Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn ""Time"" nazwał to ""jednym z największych podbojów opinii publicznej"" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|