Okładka książki Marketing szeptany

Marketing szeptany

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326406638
EAN: 9788326406638
oprawa: Miękka
podtytuł: zachęć ludzi, aby mówilli o twoich produktach
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 172
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
40,37 zł
Cena detaliczna: 
73,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,37

Opis produktu

Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj