Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

Autor: Jan Cetner
Wydawca: WSiP
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-02-13635-1
EAN: 9788302136351
oprawa: Miękka
podtytuł: Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna
format: 17x24 cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
57,68 zł
Cena detaliczna: 
66,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,15

Opis produktu

Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj