Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP
Autor:
Jan Cetner
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-02-13635-1
EAN:
9788302136351
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
57,75 zł
Cena detaliczna:
66,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,68 zł
Opis produktu
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|