Marketing w ochronie zdrowia
Autor:
Aleksandra Czerw (red.)
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376412337
EAN:
9788376412337
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
176
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
32,27 zł
Cena detaliczna:
40,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,19 zł
Opis produktu
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|