|   Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku
                            Autor:
                            
                                        Vieira Walter
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788326431104                            
                         
                            EAN:
                            
9788326431104                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
14.5x20.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
224                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 27% rabatu28,58 zł Cena detaliczna:  39,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.
Walter Vieira, prezes Marketing Advisory Services Group w Bombaju, szkoleniowiec, konsultant, autor wielu cenionych książek, wskazuje, jak uniknąć związanych z tym problemów i jak rozwijać cechy niezbędne skutecznemu menedżerowi sprzedaży oraz umiejętności:
komunikacji werbalnej i pisemnej, sporządzania raportów, prowadzenia spotkań, 
planowania działania całego zespołu w krótkim i długim horyzoncie czasowym, 
stosowania nowoczesnych technologii w zarządzaniu sprzedażą, 
zarządzania czasem i organizowania działań zespołu,
selekcji i rekrutacji handlowców - rozpoznawania dobrych kandydatów w procesie rekrutacji, 
skutecznego motywowania handlowców, ich oceny i wspomagania ich rozwoju.
Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także - a nawet przede wszystkim - praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |