Menedżeryzm, strategie, zarządzanie
Wydawca:
Wydawnictwo Key Text
wysyłka: 48h
ISBN:
9788387251673
EAN:
9788387251673
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
302
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
11,29 zł
Cena detaliczna:
15,75 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,27 zł
Opis produktu
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|