Metody wyceny spółki
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN:
83-88840-79-7
EAN:
9788388840791
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Perspektywa klienta i inwestora
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
688
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
86,15 zł
Cena detaliczna:
110,25 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,93 zł
Opis produktu
Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z bogatą tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W część I przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitału klienta, jego wartości, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|