METODY ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PUBLICZNĄ
Autor:
Ćwiklicki Marek
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-65390-31-8
EAN:
9788365390318
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
178
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
18,69 zł
Cena detaliczna:
29,40 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,69 zł
Opis produktu
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich narzędzi. Podstawową ich typologię omówiono w książce na konkretnych przykładach. Niniejsza praca adresowana jest do wszystkich osób zajmujących się badaniami zarządzania publicznego, tak do menedżerów publicznych, jak i do odbiorców usług publicznych.
Problematyka wartości jest rzadko poruszana przez polskich autorów. A w tym przypadku mamy do czynienia z opracowaniem ujmującym tę problematykę całościowo – z punktu widzenia nauki o zarządzaniu. Tym samym książka stanowi kompendium wiedzy na temat tego ważnego i słabo opracowanego zagadnienia.
Autor dokonuje w niej wszechstronnego przeglądu dostępnej literatury, głównie anglojęzycznej. Wykazuje się przy tym nie tylko oczytaniem, ale też systematycznością i jasnością wywodu. To dobry przykład tzw. książki profesorskiej.
z recenzji prof. Jerzego Hausnera
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|