Miejski transport zbiorowy
Wydawca:
BEL Studio
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377982495
EAN:
9788377982495
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności
format:
16.7x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
212
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
36,57 zł
Cena detaliczna:
52,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,57 zł
Opis produktu
Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|