|   Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
                            Autor:
                            
                                        Bąk Stanisław Andrzej
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    C.H. Beck
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788325549473                            
                         
                            EAN:
                            
9788325549473                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.8cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            METODY ILOŚCIOWE
                            
                         
                            liczba stron:
                            
210                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 24% rabatu37,43 zł Cena detaliczna:  49,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,43 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze. 
Tematyka (…) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (…), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.
Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (…) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (…) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku. 
Dr hab. Jacek Batóg, prof. US
Uniwersytet Szczeciński
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |