Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Autor:
Gwarda-Gruszczyńska Edyta
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375258752
EAN:
9788375258752
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Uwarunkowania wyboru – kluczowe zagadnienia
format:
16.7x24.4
język:
polski
liczba stron:
371
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
34,65 zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,65 zł
Opis produktu
„W gospodarce opartej na wiedzy szczególną rolę pełni rynek nowych technologii. Chociaż procesy komercjalizacji technologii są zjawiskiem powszechnym w dynamicznym świecie cywilizacji informacyjnej, to zarządzanie tymi procesami jest skomplikowane, trudne i nierzadko oparte na intuicji. Książka Edyty Gwardy-Gruszczyńskiej jest istotnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tych procesów, co jest warunkiem sprawnego zarządzania nimi, a co za tym idzie - rozwoju gospodarczego”.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|