Okładka książki Myśli przewodnie

Myśli przewodnie

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788361040378
EAN: 9788361040378
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 456
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
51,49 zł
Cena detaliczna: 
75,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,41

Opis produktu

W trzech częściach książki rozważa Drucker takie problemy, jak działalność społeczna nie nastawiona na zysk, edukacja i informacja - wszystko, czego potrzebuje współczesny menedżer. W części pierwszej rozważane są wszelkie zagadnienia związane z zarządzaniem różnego rodzaju firmami. W części drugiej, autor radzi, jak poznać swoje mocne strony i atuty, swoje możliwości czasowe. Trzecia część koncentruje się na społeczeństwie, obwieszcza nadejście społeczeństwa przedsiębiorczości i obywatelstwa wyrażającego się przez działalność sektora społecznego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj