Napędzane emocjamiwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379965922
EAN:
9788379965922
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Językowa kreacja marki
język:
polski
liczba stron:
239
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
33,84 zł
Cena detaliczna:
44,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,84 zł
Opis produktu
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki
Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej
Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA
Rozdział 4. „Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny”. O wielogłosowości w prasie branżowej
Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena
Rozdział 6. „Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena”. O personifikacji w brandingu
Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu
Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych
Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|