Okładka książki Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności

Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności

wysyłka: 48h
ISBN: 9788323160717
EAN: 9788323160717
oprawa: Miękka
podtytuł: modelowanie zależności
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 184
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
32,55 zł
Cena detaliczna: 
38,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55
Książka Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności oferuje nowatorskie spojrzenie na współczesne finanse i zachowania inwestorów. Autorka bada, w jaki sposób emocje i nastroje wyrażane na platformach społecznościowych, takich jak Twitter, wpływają na aktywność rynkową, w tym wolumen obrotu. Publikacja systematyzuje kluczowe pojęcia, a także prezentuje metodologię analizy współzależności między social mediami a giełdą. Szczególną uwagę poświęcono budowie wskaźników afektywnych oraz psychologicznemu opisowi mechanizmów, które łączą emocje z zachowaniami inwestorów. Autorka poddaje krytycznej analizie tradycyjne modele psychologiczne, wskazując ich ograniczenia w badaniach wykorzystujących duże zbiory danych. Proponuje przy tym innowacyjne podejście interpretacyjne, oparte na teorii konstruowanych emocji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod analizy danych książka dostarcza unikalnych wniosków na temat korelacji i związków przyczynowych między aktywnością w mediach społecznościowych a rynkiem finansowym. Stanowi istotny wkład w debatę nad rolą social mediów w przewidywaniu zachowań inwestorów oraz przyszłymi kierunkami badań w tym obszarze.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj