![]() Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności
Autor:
Michalak Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: 48h
ISBN:
9788323160717
EAN:
9788323160717
oprawa:
Miękka
podtytuł:
modelowanie zależności
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
32,55 zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności oferuje nowatorskie spojrzenie na współczesne finanse i zachowania inwestorów. Autorka bada, w jaki sposób emocje i nastroje wyrażane na platformach społecznościowych, takich jak Twitter, wpływają na aktywność rynkową, w tym wolumen obrotu. Publikacja systematyzuje kluczowe pojęcia, a także prezentuje metodologię analizy współzależności między social mediami a giełdą. Szczególną uwagę poświęcono budowie wskaźników afektywnych oraz psychologicznemu opisowi mechanizmów, które łączą emocje z zachowaniami inwestorów. Autorka poddaje krytycznej analizie tradycyjne modele psychologiczne, wskazując ich ograniczenia w badaniach wykorzystujących duże zbiory danych. Proponuje przy tym innowacyjne podejście interpretacyjne, oparte na teorii konstruowanych emocji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod analizy danych książka dostarcza unikalnych wniosków na temat korelacji i związków przyczynowych między aktywnością w mediach społecznościowych a rynkiem finansowym. Stanowi istotny wkład w debatę nad rolą social mediów w przewidywaniu zachowań inwestorów oraz przyszłymi kierunkami badań w tym obszarze.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|