Okładka książki Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326413469
EAN: 9788326413469
oprawa: Miękka
format: 14.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 204
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
50,00 zł
Cena detaliczna: 
62,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,00

Opis produktu

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym. Ustawa ta wzmacnia pozycję konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiązania w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich, wynikających ze stosowania przez przedsiębiorców nieuczciwych praktyk rynkowych. Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci: - nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych, - naruszania obowiązków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzającej w błąd, - nieuczciwych praktyk związanych z kodeksami dobrych praktyk. Stan prawny na 1 maja 2011 roku
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj