Nowoczesna reklama na współczesnym rynku DIFIN
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8372517258
EAN:
9788372517258
oprawa:
oprawa broszurowa
format:
16x23 cm
liczba stron:
210
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
16% rabatu
37,64 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,55 zł
Opis produktu
Treści zawarte w publikacji dotyczą wszystkich aspektów wykorzystania środków reklamowych, od tworzenia strategii marketingowych, poprzez wybór mediów, kreację komunikatów reklamowych, po ocenę działań i kontrolę wydatków. Książka powinna służyć nie tylko menedżerom i właścicielom wielu tysięcy firm w Polsce, ale również studentom marketingu, chcącym zgłębić tajniki planowania i tworzenia działań reklamowych, a także tym wszystkim, którzy są związani z rynkiem reklamowym.Patroni medialni:
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|