Okładka książki Nowy marketing w internecie

Nowy marketing w internecie

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372518163
EAN: 9788372518163
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16x23 cm
liczba stron: 176
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
16% rabatu
33,47 zł
Cena detaliczna: 
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,47
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań.
Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze.
Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj