Ochrona konsumenta na polskim i międzynarodowym rynku finansowym
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
ISBN:
978-83-8160-117-7
EAN:
9788381601177
oprawa:
twarda
format:
B5
język:
polski
liczba stron:
416
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
106,61 zł
Cena detaliczna:
149,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,46 zł
Opis produktu
Publikacja omawia problematykę ochrony konsumenta na rynku finansowym w wymiarze krajowym, europejskim i międzynarodowym. Analiza obejmuje w szczególności kwestię prawidłowego i uczciwego kształtowania relacji umownych pomiędzy instytucjami finansowymi a klientami.
Autorzy przedstawiają najbardziej aktualne problemy dotyczące rynku finansowego, w tym zagrożenia cyberprzestępczością, a także wyzwania związane z regulacjami rynkowymi i ochroną konsumenta. W książce omówiono takie zagadnienia jak: - ogólne zasady ochrony konsumentów na rynku finansowym model G20, - koncepcja Business and Human Rights, - przykłady zastosowań koncepcji blockchain, - główne kierunki działań regulacyjnych dla branży FinTech w bankowości, - ryzyko związane z bankowością elektroniczną. Monografia zawiera tabele, schematy i diagramy ilustrujące ważne zagadnienia dotyczące rynku finansowego. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|