Ostatnie lata Euro
Autor:
Bandulet Bruno
Wydawca:
Wektory
wysyłka: 48h
ISBN:
9788360562499
EAN:
9788360562499
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Raport o walucie, której nie chcieli Niemcy
format:
15x21 cm
język:
polski
liczba stron:
140
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
22,47 zł
Cena detaliczna:
31,50 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,47 zł
Opis produktu
Z książki dowiemy się m.in.: jak doszło do tego, że kanclerz Helmut Kohl poświęcił markę niemiecką i pozbawił władzy niemiecki bank centralny, czy wprowadzenie euro i porzucenie marki niemieckiej było ceną, jaką Niemcy musieli zapłacić za zjednoczenie państwom zwycięskim II wojny światowej, jak Niemcy, którzy nie chcieli euro, zostali okłamani i oszukani przez swoich polityków, jaką rolę wielka finansjera amerykańska w wojnie walutowej pomiędzy dolarem a euro, dlaczego nieuchronny kryzys rzekomo stabilnej waluty wybuchł najpierw w Grecji, jak przebiegał proces przechodzenia od unii monetarnej do unii długów i transferów, czy dojdzie do powrotu marki niemieckiej i czy jest on już - na wszelki wypadek - przygotowywany. Dowiemy się również, jakie ryzyko czeka inwestorów i ciułaczy, co powinni robić, żeby uratować swoje pieniądze przed dewaluacją, inflacją i fiskusem. Książka jest bezlitosnym dla politycznych oszustów i ekonomicznych ignorantów, napisanym z pasją raportem z pierwszej ręki, pokazującym, jak małe są szanse, żeby euro przetrwało najbliższe lata. Dr Bruno Bandulet (ur.1942) - publicysta ekonomiczny, doradca finansowy i analityk międzynarodowych rynków walutowych i rynków metali szlachetnych (w Niemczech nazywany jest ,,Goldpapst"") w latach 1973-75 był członkiem redakcji dziennika ,,Die Welt"" i magazynu ,,Quick"", przez pewien czas był ekspertem CSU i pracował dla Franza Josefa Straussa.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|