Okładka książki Podatki w branży FMCG i e-commerce

Podatki w branży FMCG i e-commerce

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-8223-172-4
EAN: 9788382231724
oprawa: miękka
format: 210x148mm
język: polski
Seria: PORADNIKI LEX
liczba stron: 152
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
71,03 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,93

Opis produktu

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG. W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące: - opodatkowania handlu FMCG na gruncie VAT, - opodatkowania handlu e-commerce, - opodatkowania akcji promocyjnych, - obciążeń fiskalnych w branży FMCG. Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia: - opłaty cukrowej, - opłaty od napojów alkoholowych o pojemności nieprzekraczającej 300 ml – tzw. małpek, - nowej matrycy stawek VAT, - wiążących informacji stawkowych (WIS), - kas rejestrujących on-line, - e-paragonów. W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj