Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
SGGW
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375832945
EAN:
9788375832945
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17,5x25 cm
liczba stron:
106
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
20,16 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,16 zł
Opis produktu
W opracowaniu położono nacisk na aspekt praktyczny omawianych zagadnień. Myślą przewodnią było bowiem zilustrowanie za pomocą prostych przykładów wybranych problemów badań rynkowych i marketingowych oraz pokazanie sposobu zastosowania poszczególnych metod w analizie niektórych zjawisk i procesów rynkowych. Do rozwiązania większości proponowanych zadań wystarcza wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Praca ta ma więc na celu przybliżenie aplikacyjnych aspektów ilościowej analizy rynku, dzięki czemu pomoże studentom pozyskać umiejętność doboru właściwych metod statystycznych do analiz rynkowych i marketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|