Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor:
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379720859
EAN:
9788379720859
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.7
język:
polski
liczba stron:
233
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
13% rabatu
50,72 zł
Cena detaliczna:
58,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,72 zł
Opis produktu
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne
jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk
akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą
w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny
przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także
regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|