Pomiar kapitału klienta
Autor:
Caputa Wiesława
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566628
EAN:
9788375566628
oprawa:
Miękka
podtytuł:
w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
174
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
49,38 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,24 zł
Opis produktu
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta. Taki sposób pomiaru jest wynikiem zmian zachodzących w otoczeniu, które wymusiły konieczność postrzegania klienta nie tylko jako biernego nabywcy produktu, lecz również aktywnego uczestnika rynku, dla którego i przy współudziale którego przedsiębiorstwo kreuje wartość.Książka omawiając problematykę pomiaru wartości klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa i prezentując wyniki badań empiryczych, adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: marketingu, controllingu i zarządzania wartością klienta.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|