Pracownik call center EKONOMIK
Autor:
Amelia Marczyńska
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788377350065
EAN:
9788377350065
oprawa:
oprawa broszurowa
format:
B5
język:
polski
Seria:
ZAWODOWCY
liczba stron:
76
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
17,13 zł
Cena detaliczna:
18,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,13 zł
Opis produktu
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).
Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.
Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|