Program szkolenia z zakresu obsługi klienta + CD
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326414671
EAN:
9788326414671
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego
format:
24.0x31.0cm
język:
polski
Seria:
HR
liczba stron:
492
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
225,40 zł
Cena detaliczna:
279,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 279,00 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta.
Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy.
Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:
opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści
informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów
tematy do dyskusji
arkusze dla uczestników
scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról
plansze do wyświetlania
Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|