Projektowanie strategii marki
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63566-96-8
EAN:
9788363566968
oprawa:
miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
346
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
34,34 zł
Cena detaliczna:
57,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,34 zł
Opis produktu
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.
Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|