Okładka książki Projektowanie strategii marki

Projektowanie strategii marki

Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-63566-96-8
EAN: 9788363566968
oprawa: miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 346
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
34,34 zł
Cena detaliczna: 
57,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,34

Opis produktu

Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki. Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj