Okładka książki Przedsiębiorstwo turystyczne

Przedsiębiorstwo turystyczne

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320816976
EAN: 9788320816976
oprawa: Kartonowa
podtytuł: Ujęcie statyczne i dynamiczne
format: 16.1x23.6cm
język: polski
liczba stron: 300
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
26% rabatu
30,93 zł
Cena detaliczna: 
41,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,88

Opis produktu

Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj