Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Autor:
Malara Zbigniew
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301148218
EAN:
978830114821805
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wyzwania współczesności
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
314
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
46,50 zł
Cena detaliczna:
64,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,37 zł
Opis produktu
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw – globalne strategie, nowe struktury organizacyjne, zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym, elastyczne systemy pracy, e-biznes oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Książka stanowi znakomitą pomoc w zdobywaniu wiedzy z zakresu zarządzania i kształtowania odpowiednich umiejętności i postaw menedżerskich, niezbędnych we współczesnym świecie. Podręcznik zawiera również literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|