Okładka książki Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376413853
EAN: 9788376413853
oprawa: Miękka
format: 14.0x22.0cm
język: polski
Seria: ENGRAM
liczba stron: 200
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
31,46 zł
Cena detaliczna: 
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,38

Opis produktu

Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj