|   Public relations w Internecie
                            Autor:
                            
                                        Smektała Tymon
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Astrum
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
8372772231                            
                         
                            EAN:
                            
9788372772237                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
14.5x20.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KREATYWNOŚĆ
                            
                         
                            liczba stron:
                            
200                            
                         
                            rok wydania:
                            
2006                            
                         (0) Sprawdź recenzje 35% rabatu22,89 zł Cena detaliczna:  35,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,89 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Czym jest e-PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym   public relations? Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne?   Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?   Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki,   będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR. Internet zmienia   całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową   publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia   globalny zasięg informacji, a co najważniejsze - opiera się na komunikacji   dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia   przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać   specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje.   Public relations w Internecie polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w   szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu   Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację   przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie   internetowe. Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem   Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu   public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach   kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych   Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |