Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Autor:
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
ISBN:
9788379302437
EAN:
9788379302437
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Sztuka komunikowania się
format:
16x23 cm
język:
polski
liczba stron:
268
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
46,78 zł
Cena detaliczna:
58,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,72 zł
Opis produktu
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|