Okładka książki Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
ISBN: 9788379302437
EAN: 9788379302437
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Sztuka komunikowania się
format: 16x23 cm
język: polski
liczba stron: 268
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
46,78 zł
Cena detaliczna: 
58,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,72

Opis produktu

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj