Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Autor:
Dobrołęcki Piotr
Daria Dobrołęcka
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363879303
EAN:
9788363879303
oprawa:
Twarda
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
RAPORTY
liczba stron:
276
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
25,86 zł
Cena detaliczna:
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,78 zł
Opis produktu
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.
Tom „Targi i instytucje”
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|