Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media
Autor:
Dobrołęcki Piotr
Daria Dobrołęcka
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363879723
EAN:
9788363879723
oprawa:
Twarda
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
RAPORTY
liczba stron:
380
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
24,26 zł
Cena detaliczna:
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,26 zł
Opis produktu
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
Tom „Targi, instytucje, media” zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|