Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Wydawca:
Edgard
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377883006
EAN:
9788377883006
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak sprzedawać słowem
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
38% rabatu
24,83 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł
Opis produktu
,,No to Frugo"", ,,Żubr występuje w puszczy"", ,,Zawsze Coca-Cola"" czy ,,Nike. Just do it!"" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.O autorach:Dorota Jędrzejewska - redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.Rafał Niemczyk - dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|