Serce Inteligencja Odwaga i Szczęście
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7746-457-1
EAN:
9788377464571
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Co jest potrzebne każdemu przedsiębiorcy i co jest niezbędne do utworzenia wspaniałej firmy
format:
15.8x23.3cm
język:
polski
liczba stron:
244
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
47,12 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,06 zł
Opis produktu
JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY? Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy? Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy - obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej - dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, że osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele, mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata autorzy doszli do wniosku, że wszyscy - od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów - łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa - jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element, pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy. A więc, czy kierujesz się przede wszystkim: ♦ sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks? ♦ inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett? ♦ odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca Virgin Group, Richard Branson? ♦ a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezes firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)? Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, Entrepreneurial Aptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil. Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy ""podkręcić"", a które nieco ""wygasić"", aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej, a które najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom. ""Przypomina nam wszystkim o roli samoświadomości w sukcesie w biznesie i w życiu"". - DEEPAK CHOPRA, autor książki Duchowe rozwiązania, współzałożyciel Chopra Center for Wellbeing ""Serce, odwaga i szczęście są ważne nie tylko dla osób, które rozpoczynają działalność; te elementy muszą znaleźć się w DNA każdego, kto chce odnieść sukces w międzynarodowej firmie o wysokim potencjale wzrostu"". - SUNIL MITTAL, założyciel, dyrektor generalny i prezes grupy Bharti Enterprises ""Praktyczna i przyjemna lektura dla przedsiębiorców"". -TONY HSIEH, autor bestsellera ""New York Timesa"" Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny firmy Zappos.com ""Wspaniała, naprawdę wspaniała. nie tylko dla ludzi biznesu, ale dla każdego, kto stara się podejmować lepsze decyzje i lepiej zarządzać relacjami"". - KEITH FERRAZI, autor bestsellera ""New York Timesa"" Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie, założyciel i prezes Ferrazzi Greenlight ""Niezwykle humanistyczna. Dociera do samego sedna tego, co jest potrzebne do zbudowania odnoszącej sukcesy firmy"". - DAVID LAWEE, wiceprezes ds. rozwoju korporacji, Google ""Autorzy dysponują rzadkim połączeniem doświadczenia w zakresie przedsiębiorczości i operacji, a także - w charakterze inwestorów kapitałowych - jako partnerzy osób zakładających firmy. Dzięki temu dowiedzieli się, co decyduje o sukcesie przedsiębiorcy - teraz każdy może skorzystać z tej wiedzy"". - HENRY MCCANCE, emerytowany prezes Greylock Partners ANTHONY K. TJAN jest partnerem zarządzającym firmy typu venture capital Cue Ball oraz założycielem pionierskiej grupy doradczej w Internecie ZEFER. Był także partnerem i wiceprezesem Parthenon Group. RICHARD J. HARRINGTON jest prezesem firmy Cue Ball. Rozpoczął karierę jako właściciel niewielkiej firmy; gdy został prezesem Thomas Corporation, przekształcił ten zdywersyfikowany holding w Thomson Reuters, największą na świecie korporację świadczącą usługi informacyjne. TSUN-YAN HSIEH to szanowany guru w świecie biznesu, który dzięki swojej trzydziestoletniej karierze, między innymi na stanowisku dyrektora McKinsey i prezesa LinHart Group, stał się cenionym doradcą założycieli, prezesów i członków zarządów firm w obu Amerykach i w Azji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|