Sprzedawcy wartości
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326402197
EAN:
9788326402197
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
FINANSE I INWESTYCJE
liczba stron:
180
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
50,05 zł
Cena detaliczna:
61,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści.
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i krajów.
Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|