Okładka książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu

Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu

Autor: John Mactear
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7746-743-5
EAN: 9788377467435
oprawa: Miękka
format: 15.8x23.3cm
język: polski
liczba stron: 256
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
31,31 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31

Opis produktu

Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży?Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta - powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę.Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona:- Sprzedaż w pigułce - zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem- Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży- Porady dotyczące kierowania zespołem - dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół- Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu- Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery - bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczytJeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem .WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘKsiążki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:- Świadomość - diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy- Sprawność biznesowa - narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły- Rozwój kariery - działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić- Przybornik dyrektora - wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nimW książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz: Pierwszą dziesiątkę ""Szybkiej drogi"", czyli podsumowanie najważniejszych informacji Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Studia przypadków Praktyczny przewodnik rozwoju kariery - zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku Głos eksperta - opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnieńto interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International - jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj