Strategia dywersyfikacji: wzrost poprzez zróżn.
Autor:
Kenny Graham
Wydawca:
Explanator
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-928916-5-9
EAN:
9788392891659
oprawa:
Twarda
podtytuł:
wzrost poprzez zróżnicowanie
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
32,66 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,66 zł
Opis produktu
Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|