Strategie i modele gospodarki elektronicznej
Autor:
Olszak Celina M.
Ziemba Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301151621
EAN:
978830115162101
oprawa:
Miękka
format:
16.6x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
452
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
35,08 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,57 zł
Opis produktu
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiają w niej jak najlepiej wykorzystać w niej najnowsze technologie i narzędzia informatyczne:
- systemów zarządzania organizacją,
- systemów zarządzania wiedzą,
- systemów podejmowania decyzji.
Książka napisana z myślą o studentach kierunków ekonomicznych w różnego typu szkołach wyższych do przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, biznes elektroniczny, rynki elektroniczne, informatyka ekonomiczna, technologie zarządzania wiedzą, budowa aplikacji internetowych. Jest również przydatna dla projektantów, wdrożeniowców i użytkowników powiązań informatycznych wykorzystujących najnowsze technologie informatyczne.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|