Okładka książki Subiektywna psychologia biznesu

Subiektywna psychologia biznesu

Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374895910
EAN: 9788374895910
oprawa: oprawa: twarda
format: 15.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
30,14 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10

Opis produktu

SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki? Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy? Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości? Jak powstało hasło Polak potrafi? Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury? Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek? Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami? Czy umiemy doceniać siebie? A innych? Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany? Perfekcjonizm błogosławieństwo czy przekleństwo? Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza Janusza Kapusty.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj