Subiektywna psychologia biznesu
Autor:
Paweł Fortuna
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374895910
EAN:
9788374895910
oprawa:
oprawa: twarda
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
30,14 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
Opis produktu
SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki? Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy? Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości? Jak powstało hasło Polak potrafi? Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury? Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek? Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami? Czy umiemy doceniać siebie? A innych? Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany? Perfekcjonizm błogosławieństwo czy przekleństwo? Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza Janusza Kapusty.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|