Ten wredny PR 2009
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324624409
EAN:
9788324624409
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak Public Relations zmieniło Polskę
format:
14.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
21,33 zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,27 zł
Opis produktu
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.
Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.
Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.
Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.
Wiesław Gałązka
Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.
Marek Skała
Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.
Wojciech K. Szalkiewicz
Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.
Jacek Żakowski
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|