Okładka książki The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7746-333-8
EAN: 9788377463338
oprawa: Miękka
podtytuł: Inteligentna perswazja w biznesie
format: 15.8x23.3cm
język: polski
liczba stron: 301
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
31,31 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31

Opis produktu

G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób posiadających wybitną umiejętność perswazji - od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. O do Andy`ego Grave, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany ""Woo"" jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. ""Woo"" to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach z współpracownikami i klientami. Pokazuje także, jak menedżerowie korzystają z tej strategii do osiągania celów w swojej codziennej pracy.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj