Opakowanie Understanding Multinationals from Emerging Markets

Understanding Multinationals from Emerging Markets

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781107698321
EAN: 9781107698321
oprawa: Miękka
format: 15.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 326
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
101,37 zł
Cena detaliczna: 
126,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,37

Opis produktu

Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the last two decades? Are emerging market multinationals (EMNCs) really different from successful multinationals from developed economies? This book tackles these and other fundamental theoretical questions about EMNCs. A distinguished group of researchers assesses the unique strategies and behavior of successful EMNCs, from the Chinese telecommunications firm Huawei to the Indian conglomerate Tata, to the South African beverages firm SABMiller. They address a range of topics, such as the drivers of internationalization by EMNCs; their distinctive process capabilities; how they catch up with established rivals on technology; how state ownership or business-group affiliation affects their behavior; and why they sometimes relocate their headquarters to advanced economies. This book will appeal to scholars and graduate students in global strategy and international business, as well as consultants of multinational companies, looking for state-of-the-art analysis of EMNCs.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj