Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych
Autor:
Michał Rudnicki
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8085-509-0
EAN:
9788380855090
oprawa:
Miękka
podtytuł:
z serwisami zakupów grupowych
format:
250x176 mm
język:
polski
liczba stron:
370
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
58,91 zł
Cena detaliczna:
75,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,84 zł
Opis produktu
Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|