Walka na spoty po polsku
Autor:
Peszyński Wojciech
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377802991
EAN:
9788377802991
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
format:
16.0x22.0cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA MEDIÓW
liczba stron:
296
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
29,88 zł
Cena detaliczna:
39,55 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,88 zł
Opis produktu
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|