Okładka książki Walka z monopolem czy z konkurencją

Walka z monopolem czy z konkurencją

wysyłka: 48h
ISBN: 9788389812803
EAN: 9788389812803
oprawa: miękka
format: 205x145x13mm
język: polski
liczba stron: 176
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
16,66 zł
Cena detaliczna: 
30,30 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,66

Opis produktu

Pierwsze, jak dotąd, na polskim rynku książkowym tak poważne omówienie teorii opisującej fikcję państwowej (rządowej) walki z monopolem. Pod szyldem „ochrony konsumenta” politycy zwalczają niewygodną konkurencję, wspierając w to miejsce SWOICH, czyli sponsorów i sojuszników. Praca oparta — jak nietrudno zgadnąć — na fundamentach tradycji Austriackiej Szkoły Ekonomicznej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj